Tijdens de jaarlijkse Stroodorp borrel kwamen ruim 80 zakelijke CHIO-relaties in de Grandstand al helemaal in de stemming voor het naderende 69ste CHIO Rotterdam. Dat kwam mede door de inspirerende update over het evenement door algemeen directeur Jan de Mooij waarbij de indeling van het terrein, de inhoud van het programma en de doorkijk naar 2019 ter sprake kwamen.

Jeroen Enzerink, directeur van Maison van den Boer vertelde niet alleen over de sfeer, thema’s en de menukaart die vertegenwoordigers van bedrijven en hun gasten kunnen verwachten tijdens het CHIO Rotterdam, zijn team zorgde ook dat veel van het lekkers terplekke te proeven was. En Koolhaas Concepts had Restaurant Schoufour en het mooie terras aangekleed in de sfeer die de hospitality tijdens het 69ste CHIO Rotterdam zal krijgen. Een heus voorproefje op het evenement dus.

Nieuw dit jaar was een aantal workshops die in samenwerking met partners voor de aanwezigen werden gehouden. Allemaal met thema’s rondom het CHIO Rotterdam dus:

  • Benutten van Netwerken
  • Uitnodigingsbeleid
  • Creëren van intern draagvlak
  • Hospitality & Catering
  • Branding
  • Merchandising

Deze opzet werd erg gewaardeerd door de aanwezigen, een manier om met elkaar best practices uit te wisselen over hoe je nog meer Return On Investment kunt halen uit de samenwerking met het CHIO Rotterdam.

Natuurlijk was er ruim voldoende gelegenheid om te netwerken, waar met het zonnetje, een lekker drankje en hapje dan ook uitvoerig gebruik van werd gemaakt.